Etusivulle www.heikkilansukuseura.fi

Sukujuhlaan vain koronapassilla!

Rovaniemen kaupunki on siirtynyt Koronan leviämisvaiheeseen 30.11.2021 alkaen ja tästä syystä johtuen sukujuhlapäivän osallistumiseen tulee rajoitteita.

Heikkilän Sukuseura ry:n ottaa käyttöön koronapassin Sukujuhlapäivään 18.12.2021 osallistuville. Koronapassin on esitettävä kaikki 16-vuotta täyttäneet ja sitä vanhemmat sukujuhlaan osallistuvat.

Ota oma koronapassi ja henkilötodistus mukaan! Tarkistamme sukujuhlapäivän ilmoittautumisen yhteydessä koronapassisi lukusovelluksella sekä tarvittaessa henkilöllisyytesi. Valitettavasti viranomaisohjeiden mukaan emme voi antaa sinulle lupaa osallistua sukujuhlaan, jos sinulla ei ole koronapassia (16-vuotta täyttäneet).

Maskisuositus lisäksi

Koronapassin lisäksi suosittelemme maskin käyttöä sukujuhlassa sekä käsien pesemistä tai käsidesin käyttöä.

Mistä ja miten saan koronapassin?

Koronapassin saadaksesi sinulla pitää olla todistus koronarokotuksista, todistus tuoreesta negatiivisesta koronatestituloksesta tai todistus sairastetusta koronasta. Koronapassin saat myös myös jos olet sairastanut koronan ja saanut sen lisäksi lisäksi yhden koronarokotuksen.

Koronapassin saat ladattua tai tulostettua Omakannasta. Tulosta passi paperille tai tallenna älypyhelimeesi. Lisätietoa Kanta.fi -sivulla >>

Miksi koronapassi?

Rovaniemen kapungin häiriötilanteen johtoryhmä on 30.11.2021 päättänyt, että Rovaniemi siirtyy Koronan leviämisvaiheeseeen ja kieltää yli 20 hengen yleisötapahtumat. Em. rajoitus ei koske tapahtumien järjestäjiä, jotka ottavat käyttöön koronapassin. Ilman passin käyttöönottoa Heikkilän Sukuseuran olisi joutunut perumaan koko sukujuhlapäivän.

Lisätietoa Koronapassisista Sosiaali- ja terveysministerion
sivuilla >>

Lisätietoa rajoituksista Rovaniemen kaupungin verkkosivuilla >>

Sukuseuran Hallitus

Linkit ja lisätietoa:
Kanta.fi / koronapassi
Sukujuhla 2021

Etusivulle www.heikkilansukuseura.fi

© Heikkilän Sukuseura ry.
Päivitetty 30.11.2021